tisdag 17 mars 2015

Stå-upp-komik och spabehandling



Åhh! Det var en fantastisk kväll igår. Jag hade förmånen att tillsammans med sju män få uppträda som stå-upp-komiker på Comedy Comedy Comedy Club i Malmö. Vi blev väl mottagna av en stor och härlig publik. Jag hade jättekul.



I dag har jag varit på ett Spa i Höganäs. Min väninna Christina hade fått ett presentkort på ett spabesök för två väninnor, och hon hade vänligheten att bjuda med mig.
Jag började med ett fotbad och fick sedan en härlig ansiktsbehandling. Christina tog ett kurbad och fick sedan sina ögonbryn vaxade. Ah! Det var härligt att bli ompysslad.
Hudterapeuten gav mig en komplimang för min som hon sa, rena (inga fula pormaskar), fina och spänstiga hy. Blir man glad? 
Det kan jag nog tacka bra gener för. Ok, man får hjälpa till och dutta med bra krämer, och använda solskyddsfaktor i ansiktet, och inte glömma händerna.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

 
Site Meter